یک فرصت طلایی 

دور دوم ثبت نام پنج مرحله آزمون آزمایشی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، موسسه آموزش عالی آزاد بینش آغاز شد.



گروه آموزشی مدرسان ارشد متولی برگزاری آزمونهای آزمایشی مهندسی صنایع در مازندران برگزار میکند:

برگزاری این آزمونها در ۵ مرحله، نحوه برگزاری آزمونها، طراحان سوالات، کیفیت سوالات و چینش آنها، کارنامه ها و تحلیل آنها، کاملا کارشناسی و ماهها در اتاق فکر بینش بحث و بررسی شده است. تاکید موکد طراحان و متولیان برگزاری این آزمونها  بر کیفیت سوالات می‌باشد. مساله‌ه­ایی که گاها حلقه فراموش شده آزمونهای آزمایشی  مشابه موجود  در موسسات غیر است که زیر پرده تبلیغات های پرهزینه پوشیده می‌شود.

طراحان

همواره استفاده از اساتید مطرح و کاربلد در طرح و انتخاب سوالات آزمونها  از اولویت بینش بوده و خواهد بود. طراحی و انتخاب  سوالات آزمونهای دپارتمان صنایع موسسه آموزش عالی آزاد بینش بر عهده آقای دکتر مرتضی قمی و تیم ایشان(نیکپور، زوار،رستمی،یزدانبخش و ...) است.

تاریخ و هزینه



شماره

سرفصل

تاریخ

هزینه

1

50% اول

18 دی

32000

2

50%دوم

20 اسفند

32000

3

جامع1

19 فروردین

32000

4

جامع2

2 اردیبهشت

32000

5

جامع3

9 اردیبهشت

32000

همواره عده کثیری از دانشجویان بدلیل هزینه های زیاد آزمونهای آزمایشی در تنگنا بوده اند. با توجه به تفاوت نگاه غیر تجاری بینش به آزمونها  سعی شده است کمترین هزینه ممکن پرداخت برای آزمونها در نظر گرفته شود. هزینه ثبت نام ۵ آزمون ۱۶۰ هزار تومان است. همچنین دانشجویان می‌توانند هر آزمون را به صورت جداگانه نام نویسی نمایند.

طرح تخفیف ۵۰% ویژه دانشجویان مازندران

به لطف خداوند متعال، مدد مسئولین موسسه در  مازندران و اساتید موسسه و همچنین یاری دانشجویان محترم کلاسهای دپارتمان صنایع تیم اساتید طراح آزمون با استقبال کم سابقه و رضایت صددرصدی ایشان مواجه شده است.بینش به پاس زحمات انجام شده مسئولین گروه و همچنین استقبال دانشجویان در دوره ها طرح تخفیف ۵۰% را برای دانشجویان مازندران برقرار کرده است.
بدین ترتیب داوطلبین تنها با پرداخت ۸۰ هزارتومان نهایتا تا ۱۵ آذر میتوانند نام نویسی کنند.